Kontakta supporten - välj det sätt som passar dig bäst!
WeSafe Cloud Marketplace
WeSafe Cloud Marketplace - är en samlingsplats för licenser, rapportering och information om er som kund hos WeSafe. Du får en tydlig överblick över dina användare och licenser och har möjlighet att själv identifiera oanvända licenser, ta bort- eller lägga till licenser samt byta lösenord vid behov.
Behöver ni hjälp att komma igång? Kontakta vår support så hjälper vi er!
Kund- och utbildningsportal
För dig som är Molnkund hos Wesafe får du här tillgång till mallar för Microsoft Forms, Microsoft Lists, appar, processdokument och policys. Du får exempelvis förslag på upplägg till en komplett personalhandbok. Här hittar du även utbildningsmaterial i form av filmer och spellistor.
Kontakta oss
Vår support är bemannad vardagar mellan 08.00-17.00 på chatt och telefon. Under övriga tider kan ni ställa frågor till vår kunskapsbot, boka tid när ni vill vi skall kontakta er, öppna ärende och använda vår självbetjäning.
Starta chatten i nedre högra hörnet och ta del av all support som erbjuds, eller ring oss på 040-626 75 10.
Fjärrsupport med Teamviewer
För att vi enklare ska kunna hjälpa dig på distans behöver vi ibland ”se samma sak som du ser” och då tar vi hjälp av Teamviewer som du enkelt laddar ner här:
Status & statistik
Office 365 status
Kolla statusen på er Office 365 prenumeration. Kräver Admin rättigheter i Office365.
Säkerhetsuppdatering
Håll dig uppdaterad med nyheter från MSB (myndigheten för samhällsskydd och beredskap) kring säkerhetshot