WeSafe Supportavtal - fastpris

199kr/användare och månad

(kräver WeSafe Enhetshantering och Molnkund)

Varför fastprisavtal från WeSafe?

En stor utmaning idag är att vara uppdaterad och ha relevant kompetens inom tjänster som ständigt utvecklas och förändras. Med fastprisavtal behöver du inte tänka på intern utbildning och fortbildning av konsulter, du får istället tillgång till vår samlade kompetens med experter inom varje fält.

Med WeSafe Supportavtal - fastpris får du:

  • Fri användarsupport på datorer, telefon och surfplatta (tre enheter på användare)
  • Fri användarsupport på businessapplikationer såsom Office och Office 365
  • Åtgärd vid larm och preventivt underhåll av enheter

Är du intresserad av att veta mer om WeSafe Supportavtal - fastpris?

Fördelarna med fastprisavtal från WeSafe

Flexibilitet

Med fastprisavtal får du möjligheten att anpassa kostnaderna utifrån rådande förutsättningar och antal användare – som kan växa och minska i antal. Du kan även hantera eventuella toppar utan problem och blir inte beroende av enskilda individer eller bristfälliga ärendehanteringssystem.

Struktur och tillgänglighet

Med fastprisavtal behöver du inte bygga upp själva strukturen för ärendehanteringen och sköta driften av systemendetta hanterar vi. Du behöver inte heller oroa dig för sjukdomar eller semestrar, vi är alltid redo att hjälpa dig och dina medarbetare. 

Objektiv bild utifrån samma intresse, att minska supporten

Mycket handlar om proaktivitet – att arbeta för att problemen aldrig ens ska uppkomma. En fastprismodell skapar incitament att säkerställa att så lite fel som möjligt inträffar. Är kostnaderna löpande är det lätt att bara avhjälpa problemen provisoriskt – och därför tenderar de att återkomma.

Tilläggstjänst - Resurs på plats

Utöver fastprisavtal kan vi även erbjuda "Resurs på plats". Detta betyder att utifrån behov kan våra konsulter finnas på plats, i liten eller stor skala, ute hos er som kund. Fördelarna detta ger är att du och din personal får ett välbekant ansikte som ger trygghet, ni får hjälp med leverans och installation av datorer på plats. Vi underlättar även arbetet med översyn och proaktivt arbete med hårdvara och nätverk samt att vi finns tillgängliga för andra manuella uppgifter som kräver fysisk närvaro.

Läs mer om våra andra relaterade tjänster

Det nya arbetslivet kräver ett allt större utbud av enheter och appar för att upprätthålla produktiviteten. Den ökade användning av mobila enheter i kombination med att den privata och arbetsrelaterade sfären alltmer smälter samman, innebär att din organisations informationstillgångar exponeras på helt nya sätt.

Med vårt erbjudande Microsoft 365 som tjänst får du verktygen, processen och strukturen du behöver för att optimera användningen av Microsoft 365 plattformen. Vi mäter och analyserar er organisations användning av plattformen och hur de olika delarna är konfigurerade.

Vi har sedan starten specialiserat oss på Microsofts molntjänster och hur tjänsterna kan ta IT från att vara stödfunktion, till att bli en central roll i affärsutvecklingen. Vår tydliga fokusering och specialisering har gett oss viktiga erfarenheter och spetskompetens på området.

Vill du veta hur vi kan hjälpa ditt företag med WeSafe Supportavtal? Hör av dig så berättar vi mer!

Mer om Modern arbetsplats från inspirationsportalen

Vad är Microsoft Viva?

Pandemin har medfört att distansarbete från hemmakontoret blivit vardag för många av oss, något som accelererat behovet av att hitta smidigare sätt att kommunicera och att dela information, kunskap och insikter. Microsoft Viva är Microsofts egen employee experience platform där medarbetarens kunskap, engagemang och välbefinnande...

Läs mer

Grothbolagen tar nästa steg på digitaliseringsresan tillsammans med WeSafe

Grothbolagen är en företagsgrupp med bolag verksamma inom markentreprenad, hälsa, fastigheter och utveckling som alla verkar för att på olika sätt bidra till samhällsnytta. I samband med ett bolagsförvärv kom Grothbolagen i kontakt med WeSafe som nu är en viktig kugge i arbetet mot ökad...

Läs mer

Organisationen drar nytta av Microsoft 365 som tjänst

Företag som använder Microsoft 365 behöver löpande analyser och bedömningar av hur arbetet i plattformen går. Istället för att beställa rapporter när problemen uppstår finns nu möjlighet att köpa expertis som tjänst, då ingår både automatiserad rapportering och en bedömning av hur organisationen ligger till.

Läs mer
newsletters

Inspiration och kunskap direkt till din inbox

Signa upp dig för vårt månatliga inspirationsbrev som ger dig tips, insikter och råd om nya arbetssätt, processer, säkerhet kopplat till Microsoft 365, Azure och verktyg i Microsofts molnplattform.