Kontakta supporten - välj det sätt som passar dig bäst!

Verifiera din identitet med BankID - Klicka här!

WeSafe Cloud Marketplace

WeSafe Cloud Marketplace - är en samlingsplats för licenser, rapportering och information om er som kund hos WeSafe. Du får en tydlig överblick över dina användare och licenser och har möjlighet att själv identifiera oanvända licenser, ta bort- eller lägga till licenser samt byta lösenord vid behov.

Behöver ni hjälp att komma igång? Kontakta vår support så hjälper vi er!

WeSafe Cloud Market place

Kund- och utbildningsportal

För dig som är Molnkund hos Wesafe får du här tillgång till mallar för Microsoft Forms, Microsoft Lists, appar, processdokument och policys. Du får exempelvis förslag på upplägg till en komplett personalhandbok. Här hittar du även utbildningsmaterial i form av filmer och spellistor.

Till Kundportalen

Kontakta oss

Vår support är bemannad vardagar mellan 08.00-17.00 på chatt och telefon. Under övriga tider kan ni ställa frågor till vår kunskapsbot, boka tid när ni vill vi skall kontakta er, öppna ärende och använda vår självbetjäning.

Starta chatten i nedre högra hörnet och ta del av all support som erbjuds, eller ring oss på 040-626 75 10.

 

Fjärrsupport med Teamviewer

För att vi enklare ska kunna hjälpa dig på distans behöver vi ibland ”se samma sak som du ser” och då tar vi hjälp av Teamviewer som du enkelt laddar ner här:

Teamviewer Quick

Teamviewer för både Windows och Mac. Ladda ner för fjärrsupport

Klicka här

Android

Fjärrsupport för Android, platta eller telefon. Ladda ner för fjärrsupport

Klicka här

Iphone/Ipad

Fjärrsupport för Iphone och Ipad. ladda ner för fjärrsupport

Klicka här

Status & statistik

Azure Status

Kolla statusen på era Microsoft Azure tjänster

Klicka här

Office 365 status

Kolla statusen på er Office 365 prenumeration. Kräver Admin rättigheter i Office365.

Klicka här

Säkerhetsuppdatering

Håll dig uppdaterad med nyheter från MSB (myndigheten för samhällsskydd och beredskap) kring säkerhetshot

Klicka här