Kontakta vår kundtjänst på det sätt som passar dig


WeSafe:s Kundtjänstbot

Ta hjälp av vår kostnadsfria kundtjänstbot! Den är tillgänglig dygnet runt och kan lösa många typer av supportfrågor. Den finns redo nere i vänstra hörnet!

Skapa ett ärende

Skapa ett ärende som läggs direkt till vår supportkö där du får hjälp och återkoppling. För att öppna ett ärende – klicka här!

Chatta med oss

Kontakta oss via vår chatt som du hittar längst ner i högra hörnet. Snabbt, smidigt och lättillgängligt!

Ring till oss

Ring direkt till vår kundtjänst på 040 – 626 75 10 för snabb hjälp och svar på dina frågor! Öppet 08.00 – 17.00 varje vardag.


För att vi på kundtjänst ska kunna hjälpa dig på bästa sätt, vänligen välj den enhet du arbetar med:


Teamviewer Quick

Teamviewer Full för permanent installation, för både Windows och Mac. Ladda ner för fjärrsupport – klicka här!

Android

Fjärrsupport för Android, platta eller telefon. Ladda ner för fjärrsupport – klicka här!

Iphone/Ipad

Fjärrsupport för Iphone och Ipad. ladda ner för fjärrsupport – klicka här!


Status & Statistik

  • Azure Status

    Kolla statusen på era Microsoft Azure tjänster – klicka här!

  • Office 365 status

    Kolla statusen på er Office 365 prenumeration. Kräver Admin rättigheter i Office365. Klicka här!

  • Säkerhetsuppdatering

    Håll dig uppdaterad med nyheter från MSB (myndigheten för samhällsskydd och beredskap) kring säkerhetshot – klicka här!

  • Ärendestatistik

    Se era öppna och stängda ärenden. Följ er support och utvecklingstrend indelat i kategorier. Jämför er med andra WeSafekunder. Logga in här!


Image